2007年12月25日

聖誕大餐

一年容易又聖誕,今年節目係留在家玩其煮飯仔,雖然自己落手落腳較麻煩,但一來毋需出街人迫人 (最主要原因),二來可以以差不多的本錢吃好一些。

先介紹菜單:前菜是凱撒沙律,餐湯係龍蝦湯 (罐頭的啦!),主菜係西冷牛扒,伴碟係煎鵝肝...總計花費四百元左右吧。

龍蝦湯罐上指示不用另加清水煮,試飲後估計不加水煮的話,喝完後可能需要另外飲一公升清水,所以最後加了半罐水煮湯。

凱撒沙律現成買,只需剪開包裝放到碟便成了。

由於鵝肝煎的時候會狂出油,所以以一小片牛油開鑊便可,因為怕不夠熟所以 over cooked 了,第一次煎經驗不足也,下次應該可以減一半時間,否則一大舊鵝肝煎完縮水一半,太浪費了~ 鵝肝的 dressing 女友以黑醋、欖檻油、黑椒等混成,此 dressing 也可用白麵包沾來吃,很可口。

牛扒亦不難攪,買的時候記緊叫店員幫忙挑選不多筋的,回家後先在牛扒上加些許黑椒碎粒,待煮了其他東東後便可落鑊,用三、四片牛油開鑊,先煎牛扒的厚邊,否則便不能將肉汁鎖住,然後便可煎其中一面,感覺差不多再煎另一面,不用將它反來覆去煎,制成品如右圖。若果信心不大的話,可以買兩大一細三塊牛扒,先以小牛扒作實驗品試火候再正式處理大牛扒。

飯後甜品嗎?獨沽一味 Crème brûlée 是也!

今次頗失敗,蛋少忌廉多,感覺糊口,最後放在上面的沙糖也太多,火一燒,變成焦糖了...

2 則留言:

tomfoolc 提到...

勁...
其實諗諗下.. 我係唔係都應該去學下煮西餐...

實在我係唔識煮飯

羅漢。果皮 提到...

唔識唔緊要,先學整 d 單簡野,好似煎下牛扒咁,其實偶然間玩下都幾得意架。